Hoe plaats ik een bestelling?

Als u een bestelling wilt plaatsen in de webshop van AB Cleaning Equipment, gaat u als volgt te werk:

  • 1.Selecteer het gewenste artikel en klik op ‘In winkelwagen’. Het artikel is toegevoegd aan uw winkelwagentje. U kunt afrekenen of verder gaan met winkelen.
  • 2.Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.
  • 3.U kunt nu kiezen of u een eenmalige aankoop (uw gegevens worden niet bewaard) wilt doen, of u zich wilt registreren (account aanmaken), of dat u wilt inloggen.
  • 4.Kies de wijze van verzenden en of u gebruik wilt maken van de inpakservice.
  • 5.Kies uw manier van betalen.
  • 6.Tot slot ziet u een scherm met het complete overzicht van uw bestelling. Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord gaat met de Algemene voorwaarden en het retourformulier en klik op ‘Order plaatsen’ om uw bestelling definitief te maken.
  • 7.U krijgt van ons een bevestigingsmail.

Hoe annuleer in mijn bestelling?

Als u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren, stuurt u dan een mail naar info@abce.nl en vermeld duidelijk dat u uw order wilt annuleren. Vermeld daarbij uw factuurnummer (deze staan vermeld op de bon) en uw rekeningnummer, zodat we uw bestelling uit het systeem kunnen halen en, indien betaald met overboeking of ideal, het aankoopbedrag kunnen terugstorten naar uw rekening.

Welke betaalmethodes zijn er?

  • Betaling via iDeal
  • Betaling door overmaking
  • Betaling bij afhalen

Betaling via iDeal

De meest directe manier van betalen, via het elektronische betaalsysteem van uw eigen bank. Deze betaalmethode is alleen mogelijk als u internetbankiert bij een van de volgende Nederlandse banken:
ABN AMRO
ASN Bank
Friesland Bank
ING Bank
Rabobank
SNS Bank
SNS Regio Bank
Triodos Bank

Betaling door overboeking

Nadat wij uw bestelling via e-mail hebben bevestigd, maakt u het verschuldigde bedrag over op ING rekeningnummer 67.43.48.478 ten name van AB Cleaning Equipment in Heteren. Vermeld bij uw betaling het ordernummer dat in de door u ontvangen e-mail staat.
IBAN: NL51 DEUT 0536536929
SWIFT/BIC: BICDEUTNL2N

Betalingsmogelijkheden in onze winkels:

Contant betalen

Hoe lang is de levertijd?

Wanneer u op een werkdag vóór 17:00 uur uw bestelling plaatst, heeft u uw bestelling met twee werkdagen in huis – mits op voorraad en wij uw betaling ontvangen hebben. Feest- en gedenkdagen en grote paketten uitgezonderd.

Wij verzenden uw bestelling zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening staat. Een betaling verricht via iDeal wordt direct door ons ontvangen.

Neemt u alstublieft contact op met ons Klant Contact Centrum als u 24 uurs delivery service wenst. Deze 24 uurs delivery service is tegen betaling mogelijk in de beschikbare gebieden.

Waarom staat er geen prijs bij sommige producten?

Het kan voorkomen dat bij sommige producten geen prijs staat. U kunt hiervoor een offerte aanvraag doen via het contactformulier op onze contactpagina.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u opvragen via de orderstatus pagina. Houd uw ordernummer bij de hand en vul deze in samen met uw emailadres. Uw orderstatus word vervolgens getoond.